poniedziałek, 28 lipca 2014

Nominacja do Versatile Blogger Award ^^



Łał, łał, łał...



Po pierwsze wiem wiem, długo mnie nie było, przepraszam. Zapewne zauważyliście, że moja aktywność na blogu i stronach na facebook'u spadła. Niestety jest to spowodowane brakiem czasu i problemami w życiu osobistym. 


Po drugie od teraz postaram się dodawać częściej rozdziały. 


I wreszcie po trzecie zostałam nominowana do nagrody "Versatile Blogger Award".  Jestem tym zaszokowana i niezwykle wdzięczna *o*. 


P.S. Serdecznie zapraszam do lajkowania strony na facebook'u "Viktoria BlackDragon". Szczegóły na facebook'owym fanpage'u. :)


Co należy zrobić, będąc nominowanym do "The Versatile Blogger Award? 

--> Podziękować nominującemu bloggerow
 --> Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu
 --> Ujawnić 7 faktów o sobie
 --> Nominować 7 (lub więcej) blogów do owej nagrody 
--> Poinformować autorów nominowanych blogów
  • Zatem dziękuję ~ Madame Lestrange za nominowanie mnie do owej nagrody.
  • Tak oto wygląda nagroda :) :


  • Eh eh.. 7 faktów o mnie: 
1. Kocham czytać. W pokoju mam z milion książek :D
2. Mam dwa psy, trzy koty i papugę :3
3. W przyszłości chciałabym zostać psychologiem lub dziennikarką + być może pisać książki.
4. Lubię czatować (np. gg, IMVU) 
5. Mam już w planach jedną książkę, moooooże udostępnię wam kiedyś fragment :P 
6. Hmm... Lubię oglądać filmiki na yt. Moje ulubione kanały to między innymi:
AzjatyckiCukier, RedLipstickMonster, 5SposobówNa,  AbstrachujeTV,
CiętyVlog, SadamaTV, SA Wardega oraz 20m2Łukasza ;D
7. I ostatnie, uff... Hmm... Kochaaam dla was pisać :P 
Wasze komentarze są cudooooowne, jesteście kochani i dziękuję za to, że jesteście <3


  • Z przyjemnością nominuję następujących bloggerów:

2. Nela B
3.Ognista Whisky
4. Księżniczka Czystej Krwi
5. Luna HP
6. Imagine Jude
7. Panna Drappella


Jeszcze raz dzięki! Jesteście wspaniali <3 Kocham was normalnie <3! 

Komentujcie! :)

P.S. Nowy rozdział już w drodze :3


~♥~Panna BlackDragon~♥~


4 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś !!!!! <333
    Rozumiem, że miałaś dużo na głowie, spokojnie my tu czekamy ! :D
    Rany, dziękuję za nominację ! Jesteś kochana, Tobie się jak najbardziej należy. Odpowiem na to w wolnym czasie, ok ? Mam też dużo na głowie, ale na pewno nie zapomnę ! :)
    Czekam na rozdział, pewnie i tak przeczytam go parę dni po fakcie bo jestem zawsze opóźniona, więc możesz mnie zawiadomić ;).

    Naprawdę dziękuję i mocno pozdrawiam <33

    co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie wróciłaś! <3 czekam na rozdzial ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończyłam pisanie swojego opowiadania. Reszta rozdziałów i epilog już na mojej stronie :) Zapraszam :D
    http://dramione-difficultlove.blogspot.com/

    Artistico♥

    OdpowiedzUsuń

↑ Czytasz? Skomentuj :D To dla mnie ważne *-* ↑